vrijdag 16 augustus 2013

Weer een verandering...

In mijn vorige post had ik al verteld dat mijn vertrekdatum nog niet zeker is. Vandaag, om 3 uur, zou ik mijn visum binnen moeten hebben om de 23e te kunnen vertrekken. Op dit moment ligt mijn visum nog steeds in Wenen, dus ik kan niet verwachten dat hij er op tijd is. Dit zou eigenlijk betekenen dat ik 6 september pas zou gaan, waardoor ik mijn introductieweek in Ottowa en een paar van mijn eerste schooldagen zou missen.

Maar ook dat is weer veranderd, ik heb net het bericht gekregen van de organisatie waarmee ik ga, STS, dat de uiterlijke datum om het visum te ontvangen (wat dus vandaag om 15:00 was) wordt verlaat. Dit betekent dat er nog een kans bestaat dat ik gewoon de 23e kan vertrekken, maar dit is natuurlijk nog niet zeker. Fingers crossed!

Voor degene die bij al mijn post een bericht willen ontvangen: rechts onder de titel van mijn blog (life of iris) kun je je e-mailadres invullen. Je krijgt dan een mailtje als ik een nieuwe post plaats.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten