donderdag 22 augustus 2013

"Pak je koffers maar!"

Zoals jullie weten had ik veel problemen met mijn visum. Tot vandaag, één dag voor mijn  vertrek, wist ik nog niet zeker wanneer ik zou vertrekken. De organisatie had een uiterlijke tijd bepaald, 16:00. Als ik dan mijn visum nog niet zou hebben, zou ik de 23e niet vertrekken. Aangezien het bij mij natuurlijk nooit volgens plan kan gaan, kreeg ik mijn visum om 16:28 binnen. Paniek in huis. Top.

In paniek hebben we naar STS gebeld of ik toch nog meekon, ze zouden het proberen maar ik moest er maar niet op rekenen. Nog meer paniek. Tot teruggebeld werden "Pak je koffers maar!", om 22u 's avonds, minder dan 20 uur voor mijn werkelijke vertrek, wist ik dan eindelijk dat ik zou vertrekken.

Nu ga ik dus maar verder met mijn koffers pakken, dag Nederland!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten