woensdag 6 november 2013

November update

Ik vond dat het wel weer eens tijd werd voor een kleine update want het is inmiddels november, en de sneeuw hier al aan het vallen is. Vanochtend werd ik wakker terwijl het -12 graden was buiten, en er een dun laagje sneeuw lag. Het leukste was Dianne (hostsister uit Ruwanda) haar reactie, ze was helemaal in shock aangezien ze nog nooit sneeuw gezien heeft! Dat belooft nog wat.

Nu even terug naar waar ik eigenlijk over wilde schrijven: Halloween!
Op 31 oktober was het dan zover; Halloween; een dag die ons in Nederland zomaar voorbijgaat, maar die in Canada niet onopgemerkt blijft. Toen ik in mijn Artsclass zei dat ik me niet ging verkleden, werd ik toch even raar aangekeken. Ze lieten het niet gebeuren, toen ik op Halloweendag zonder kostuum naar school kwam, kreeg ik meteen konijnenoren op mijn hoofd gezet (die een meisje uit mijn artsclass voor me gekocht had) en in arts werden er snorharen op mijn gezicht getekend. Daar liep ik dan de hele dag rond als konijn.

In de avond heb ik meegedaan aan een van de belangrijkste Halloween-tradities: "Trick or treat!". Voor degene die niet weten wat dat is: je gaat verkleed langs de deuren, zegt "trick or treat" en de mensen geven je snoep. Klinkt goed? Ja, dat is het zeker. Na een hele leuke avond kwam ik thuis met een veel de zware tas. Zoveel snoep dat ik de dag erna al misselijk werd door alleen al naar de tas te kijken. Maar klagen mag ik niet want ik heb elke lunch nu iets lekkers bij... en na school heb ik iets lekkers... en 's avonds... hahaha. Ik kan weer even vooruit met deze voorraad! Ook was dit een kleine herinnering waarom ik 3x per week naar de sportschool ga.

Nou dit was het wel weer, deze keer heb ik me eraan gehouden: een kleine update. Hopelijk vonden jullie het leuk om te lezen. Liefs!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten